Kihívás ★ Manikűrvadász - 32. forduló

, , 7 komment
Sziasztok!

A Manikűrvadász ma a 32. fordulójához érkezett, melyre mint mindig, nagyon lelkesen készültem. Az előző forduló vadászata után, ma visszatértem a tett színhelyére! :)


Ha kíváncsiak vagytok ezúttal mit zsákmányoltam, olvassatok tovább! :)

Prológus

Ahogy a bevezetőben utaltam rá, bizony ma visszatértem az előző forduló vadászmezejére, hiszen mai háziasszonyunk, Betti szintén Mannát sorsolta páromul. Egy másodpercig sem volt kétségem, hogy az előző vadászat után is bőven lesz még miből válogatnom! :) A választásom erre az absztrakt, színpompás alkotásra esett:

Az eredeti bejegyzést megtaláljátok ITT.

A manikűr

Ahogy a múltkor, ezúttal is úgy voltam vele, hogy nem szívesen változtatnék az eredeti, szuper elképzelésen. Éppen ezért mind a nyomdamintában, mind a színekben igyekeztem (több-kevesebb sikerrel) Manna manikűrjéhez igazodni. Az elkészült "műremek" sajnos több sebből is vérzik (pl. a nyomdalemezről nem jött fel a minta egyenletesen, a színek zsúfoltabbak a kicsi körmömön..., stb.), de talán a célnak megfelel. :)




Hogyan készült?

A stamping decal, avagy a "nyomdamatrica" készítésének klasszikus esetével állunk szemben. Mielőtt a körmeimmel bármit is csináltam volna, a szilikonlapomon megágyaztam minden matricának egy vékony réteg átlátszó körömlakkal. A száradást követően, fekete nyomdalakkal az így kapott felületre nyomdáztam a mintát. Tudom, sokan egyenesen a szilikonlapra nyomdáznak, majd a művelet végén mindent lefestenek az átlátszó lakkal, és úgy húzzák fel a kész matricát. Én szeretem ezt a "megágyazós" módszert, mert így a minta biztosan megtapad (a szilikonlapra nekem bizonyos minták nem tapadnak fel!). Ezután hatféle színnel kitöltöttem a minta körvonalait (pasztell sárgával, korallal, rózsaszínnel, lilával, mentazölddel és zölddel).


Míg a matricáim pihengettek a szilikonlapon, elővettem a körmeim. Először alaplakkoztam, aztán pedig egy réteg fehér lakkot vittem fel, hogy a matrica élénk színei érvényesülni tudjanak. Ezután nem volt más hátra, mint a matricák körömre ragasztása. Minden ujjamon először az átlátszó lakkból egy lehelet vékony felületet képeztem a körmömön, ami épphogy ragacsosra száradt, amíg a matricát felhúztam a szilikonlapról és méretre vágtam. A matrica felhelyezése, és felsimogatása után, acetonos ecsetkével igazítottam a széleken, majd fedőlakkal zártam a hadműveletet. :) A felhasznált termékek pontos listáját a bejegyzés végén keressétek!


Nektek hogy tetszik a végeredmény?
Szerintetek hasonlít a "nagytestvérére"? :)

Legyen nagyon szép napotok:

Andi

Felhasznált termékek: MoYou nagy szilikonlap, Rimmel átlátszó körömlakk, Moyra fekete nyomdalakk, Essence Love Is In The Air (pasztell sárga), Barry M Papaya (korall), Collection Field Day - Peony (rózsaszín), Essence You And Me? (lila), Barry M Sugar Apple (mentazöld), Moyra Savanna (zöld), Essence Wild White Ways (fehér), China Glaze Everglaze Active Top Coat (fedőlakk).

Ui.: Ne felejtsétek el azt sem megnézni, hogy a többiek mit vadásztak! ;)

7 megjegyzés:

  1. Abszolút hasonlít rá! :D Gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  2. Váó, nagyon jó lett! Micsoda színkavalkád! :)

    VálaszTörlés
  3. huh, wow, tényleg brutál jó, én is csinálok egy hasonlót el is döntöttem :)

    VálaszTörlés
  4. szuper lett, örülök, hogy ezt választottad. :)

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik nagyon szép, le a kalappal, hogy ennyit matricáztál :) Én lusta vagyok, a nyomdapárnán szoktam festegetni, ha nagy ritkán erre a technikára adom a fejem és azt nyomom a körömre.

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik, de írtam ezt már Instagramon is. :3

    VálaszTörlés