BosziTeszt ★ Born Pretty tesztcsomag 3/3 - BP-X01: vélemény és tesztmanikűrök

, , 6 komment
Sziasztok! 

A Born Pretty Store-ból érkezett tesztcsomagom harmadik, egyben utolsó darabját mutatom ma be nektek, a kisméretű, barokk mintás BP-X01 nyomdalemezt. Természetesen a tesztmanikűrök ma sem maradnak el! ;)


Hogy milyen ez a lemez? Az a mai bejegyzésből kiderül! ;)

Prológus

Látjátok, az ember lányának csak el kell határoznia magát, és máris elkészül három (HÁROM!!!) tesztbejegyzés zsinórban! :) A kipróbálnivaló termékek közé ezt a lemezkét azért választottam, mert rá kellett jönnöm, hogy a nyomdalemez arzenálomban bizony nincsen egy sem barokk mintákkal - de mostmár van! :) És már mutatom is, mit tud ez a kicsike!

Alaptudnivalók

A BP-X01 lemez a Born Pretty újgenerációs, négyzet alakú lemezeinek - ahogy "rendszáma" is mutatja - első képviselője. Az előző két lemezhez hasonlóan (a BP-L040 és Harunouta L027), ő is a decembernek megfelelően, karácsonyi dizájnú papírtokban érkezett. Nem tudom, hogy én kaptam-e gyártási hibás tokot, mindenesetre az én lemezem nem fért bele. Ha esetleg megkérdeznétek, hogy akkor mégis hogy volt benne a csomagomban, a válaszom az, hogy a csomagban a tokok a lemezektől külön voltak pakolva... Jó hír viszont, hogy a köralakú Born Pretty lemezek (pl. BP-20) tokja éppen megfelelő, a köralakú lemezek pedig beleférnek ebbe a szűkebb tokba. Így egy helycserés támadással ez a kis négyzetes lemezke sem maradt ruha nélkül. A külső csomagoláshoz még annyit, hogy mint az összes lemez, ez is a szokásos kék védőfóliában érkezett, melyet a fotózáshoz már eltávolítottam.


Ahogy azt látjátok, a nagy lemezekhez képest itt hiányzik a műanyag szegély, vagyis csak óvatosan ezzel a darabbal, mert a szélei igencsak élesek! Ami a méreteket illeti, 6 x 6 cm-es nagyságról beszélünk, melyen a téglalap alakú minták 1,7 x 1,7 cm-esek. Ez azt jelenti, hogy ezek a minták viszonylag hosszabb körmök díszítésére is alkalmasak lehetnek. 


Ami a motívumok összeállítását illeti, alapvetően tetszik, de vannak fenntartásaim. A "negatív" minták részletgazdagságával és kidolgozottságával ez a lemez engem már megvett magának. Azonban, mint említettem, kifejezetten barokk mintás lemezre vágytam, ám az csak a kézhez vételkor tudatosult bennem, hogy az első sor első mintáján a lényeg, a virágos motívum nem szerepel egyszer sem egészben, a minta mind a négy szélén le van vágva belőle. Következésképpen kisebb körmön a középső nagy X kapja a főszerepet, ezek a valódi barokkos díszek pedig teljesen elveszítik a hangsúlyukat. A másik problémám már igazán csak a szőrszálhasogatás - de szerintetek a második sor utolsó mintája mit ábrázol?! Betűket? Ha igen, milyen betűk? ... Végül pedig a lemezen alján található mintákat kicsit "tölteléknek" érzem, mintha csak azért lennének ott, hogy a lemez alsó harmada ne legyen üres...

Bevetésen

Fenntartások ide vagy oda, azt meg kell hagyni, hogy a lemez hibátlanul működik - legalábbis a Moyra fekete nyomdalakkjával és a MoYou Kaleidoscopic nyomdázójával az alábbi eredményt sikerüt gond nélkül elérnem. Nincs is mit ezen tovább ragozni, lássuk a tesztmanikűröket! :)


Az első díszítést szilveszterre készítettem, ennek megfelelően csillogó aranyt párosítottam feketével. Ugyan a manikűrben csak a középső ujjamon (és a hüvelykujjamon) nyomdáztam, az egyszerű dizájnt még ez a csekély nyomdázás is jól feldobta. A két szélső körmömön egy réteg arany lakkal indítottam, melyre aztán egy csík díszítőszalag került. Ezt követte egy réteg fekete lakk, majd a díszítőszalag eltávolításával már meg is kaptam a vonalat a körmöm közepén (ami mellesleg nagyon trendi díszítési manapság :)).

Felhasznált termékek: ITT
A második manikűr végtelenül egyszerű, ám annál látványosabbra sikerült! Itt az alap egy olajzöld, multikróm lakk volt, amire a cirkalmas negatív mintát nyomdáztam. Hogy ne legyen ennyire egyszerű a dolog, a két középső körmöm egy-egy díszítő kövecskét is kapott.

Felhasznált termékek: ITT

Összegzés

A Born Pretty BP-X01 lemezke egy remekül működő darabnak bizonyult a teszt során. Emellett úgy gondolom, negatív mintáinak részletgazdagságával és kidolgozottságával egy elég erős versenyző a Born Pretty Store mezőnyében, ezért mindenképp örülök, hogy a gyűjteményembe került. A lemezen azonban vannak olyan minták is, amelyek nem igazán győztek meg kihasználhatóságukról - ezt érdemes mérlegelni vásárlás előtt. Különösen, hogy bár a lemez méretében a nagy Born Pretty lemezek fele, mégis hasonló áron érhető el, mint nagyobb társai. Mindezt egybe vetve, a lemezkét 3,5 csillaggal értékeltem.

Ár: $2,59-ért rendelhető a BPS-től (eredeti ára $3,99, a szállítás ingyenes!)
ZsebBoszi Index: 3,5/5


A Born Pretty Store kínálatában a mai nyomdalemezen kívül minden nail art-hoz való kiegészítőt megtalálhattok, mi szem-szájnak ingere! Ráadásul most, ha elcsábultok valamire, a teljes áron kínált termékekből 10% kedvezményt is kaphattok az alábbi kóddal:


Ha ennyi kísértés nem lett volna elég: ha legalább 10-en használjátok a kódot, a Born Pretty Store szponzorál egy nail artos nyereményjátékot a blogon! ;)

Nektek hogy tetszik a mai lemez?
Ti milyen barokk mintás lemezt ajánlanátok?

Legyen szép napotok:

Andi 

6 megjegyzés:

  1. Tényleg fura, hogy nincs a tapétaminta egyben. Először azt hittem, macskák :D vannak a mintán, aztán láttam, hogy betűk meg korona, de fejjel lefelé? Moyra lemezen van hasonló mintám, valamelyik mini lemezen, nekem az jobban bejön. Szép manikat csináltál.

    VálaszTörlés
  2. Jé, tényleg hasonlítanak azok a minták macskákra! :D Átnyálazom majd a Moyra webshopját, a barokkos lemezükért - ám csak ha elcsitult nálam a tavaszi láz, mert momentán a tavaszi virágminták azok, amik a kreativitásom csiklandozzák. :)

    VálaszTörlés
  3. nekem is megvan ez a lemez, hirtelen ötlettől vezérelve vettem meg (ebay-en egész olcsó) de igazából még nem nagyon használtam :D szépek a mani nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ha kerül majd a blogodra manikűr a lemezzel, kíváncsi leszek rá, te mit hoztál ki belőle! Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszenek a díszítéseim! :)

      Törlés
  4. Innen egyedül az a minta győzött meg, amit a második manikűrödnél használtál, de egy annyiért meg nem érdemes lemezt vásárolni. :D Amúgy tényleg csodás manikat alkottál vele, mindkettő nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, egy mintáért én is sajnálom kiadni a pénzt egyetlen lemezért... Azért örülök, hogy a manik elnyerték a tetszésed! ^.^

      Törlés