Boszi alkot ★ Max Factor Masterpiece Nude - Tesztsmink és végső ítélet

, , 2 komment
Sziasztok!

Már három hónap is eltelt azóta, hogy bemutattam nektek az első szvaccsokat a Max Factor picúr, ám annál elegánsabb szemhéjpúder-palettájából, a Masterpiece Nude-ból a Capuccino Nudes árnyalatban. Előjáróban elárulhatom nektek, hogy ebben a pár hónapban igen sokat nyúltam érte, ami talán már arról is árulkodik, milyen összbenyomás alakult ki bennem a palettáról. :)


Mára egy sminket hoztam nektek, és a paletta végső pontszámait! :)


Prológus

Mielőtt a sminkre és a használat közben gyűjtött tapasztalataimra térnénk, elevenítsük fel a korábbi első benyomásos poszt alapján, hogy micsoda kis gyöngyszemmel van dolgunk! :)




Tesztsmink

Az alábbi sminket több ízben is elkészítettem már mindennapi viseletre, és van egy olyan érzésem, hogy a jövőben is sokszor fogom még ezt a sminket viselni. :) Mivel nincsen neve a különböző árnyalatoknak, hogy mégis követhető legyen a smink leírása, beszámoztam a szemhéjpúdereket abban a sorrendben, ahogy használtam őket.


Nos tehát, először alapoztam a szemhéjamat, majd a mélyítő vonalamban és egy kicsit fölötte egy nagy pufi ecsettel oszlattam el a világosabb matt barna árnyalatot (1. szín). Ezután a teljes mozgó szemhéjamra a világosbarna fényes árnyalatot (2. szín) vittem fel egy lapos, "normál" szemhéjpúder ecsettel, aztán egy kisebb satírozó ecsettel összedolgoztam a széleket a mélyítő vonalba került árnyalattal.


Ezután következett a külső V mélyítése. Ehhez egy kicsi pufi ecsetet mártottam a középbarna matt szemfestékbe (3. szín) és a szemem külső sarkában satírozó mozdulatokkal dolgoztam el. Addig vettem fel a színből az ecsettel újra és újra, amíg kellően sötét nem lett az így képzett árnyék. Ezt az építgetős technikát azért választottam, mert így jobban tudtam irányítani, hogy az amúgy szuperül pigmentált szemhéjpúder mennyire intenzíven jelenjen meg a szemhéjamon. Szerettem volna korrigálni egy kicsit a lefelé konyuló szemformám, ezért egy ceruza ecsettel a legsötétebb matt árnyalattal (4. szín) egy alaposan elsatírozott "tusvonalat" készítettem.


Az alsó szempillák tövében a teljes mozgó szemhéjra felvitt, 2. színt használtam, majd a külső sarokban az előbb használt ceruzaecset segítségével a legsötétebb, 4. színnel füstösítettem egy kicsit. Ez tovább emelte optikailag a szemem külső sarkát. Befejezésképpen a belső szemzugom megvilágosítottam a fényes highlight árnyalattal (5. szín), kihúztam a felső vízvonalam fekete szemceruzával, szempillát göndörítettem és végül spiráloztam (spirálként a L'Oréal False Lash Sculptot használtam).



Tapasztalatok a bevetésről

Igazi új kedvencet köszönthetek a Capuccino Nudes személyében! A szemhéjpúderekkel nagyon szépen és könnyedén lehet dolgozni. A színek intenzitása szuper, nincs szükség különösebb építgetésre, a szemhéjpúderek álomszépen hagyják magukat összedolgozni, és közben attól sem kell tartani, hogy a festék aláhullana. Mindezek mellett szemhéjalappal (most a NYX HD Eyeshadow Base-t használom) szépen tartják magukat a sminkek a nap során.



A végső ítélet

A Max Factor Masterpiece Nude, Capuccino Nudes paletta esetében a külcsín engem már első látásra levett a lábamról. Később azonban utazásaim során az apró méret praktikumáról is meggyőződhettem. Ezek mellett kiváló a színösszeállítás is: a matt és fényes szemhéjpúderek egyenlő aránya, a színek jó kihasználhatósága a palettát minden nude smink elkészítésére alkalmassá teszi. Persze ha az ember lánya hosszabb időre utazik, felmerülhet az igény játékosabb színekre is - ezeket egy-két színes mono szemhéjpúderrel pótolhatjuk. Ahogy a mai posztból kiderült, a szemhéjpúderek minősége is kiemelkedő, gyorsan, könnyen és szépen lehet velük dolgozni. Egyetlen bibi az ár. Itt a UK-ban £15-ért lehet hozzájutni, ami otthoni viszonyok között kb. 6000 Ft-nak felel meg... Ám ha a Naked Basics helyett kerestek olcsóbb alternatívát (ami itt £23), bátran merem ajánlani! :)

Ha még nem láttátok, a színmintákat megtekinthetitek ITT.

Ár: Akcióban £12-ért vásároltam a Bootsban. Eredeti ára £15.
Magyarországon elérhető: Egyelőre nem tudok róla, de friss infók birtokában frissítem a posztot!
ZsebBoszi Index: 4,5/5


Remélem, tetszik a mai smink! :)
Mit gondoltok, beruháztok erre a palettára, ha elérhető lesz otthon?

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi

2 megjegyzés: