Kihívás ★ Manikűrvadász - Karácsonyi forduló

, , 34 komment
Szervusztok Lányok!

A karácsonyi manikűr téma még ma is marad, ám a mai lakkozás a Manikűrvadász különleges, karácsonyi fordulójába csomagolva érkezik. :)


A karácsonyi portya részleteiért olvassatok tovább! :)


Prológus

A Manikűrvadász mai fordulója amellett, hogy karácsonyi, azért is különleges, mert a szabályok is kaptak egy finom ünnepi fűszerezést. Tudniillik, ebben a körben nemcsak vadásztunk, de a manikűrt, amit kiszemeltünk, karácsonyi köntösben gondoltuk újra. :) A forduló háziasszonya - és egyben a Manikűrvadász anyukája -, Bella a Bottled Colours blog bloggerináját, Zsókát sorsolta páromul. A sok csinos manikűr közül egy olyat vettem célkeresztbe, amit Zsóka szintén egy Manikűrvadászra készített, szám szerint a 13. fordulóra.
Lássuk is, hogyan hangoltam az alkotást karácsonyiasra! :)

A manikűr megtekinthető: ITT.


A manikűr

Az eredeti manikűrben a fehér és az ezüst glitter már adták magukat a karácsonyi témához, és számomra kézenfekvő volt, hogy az ünnepi hangulathoz az eredeti szürkés színt pirosra fogom cserélni. Nagyon tetszett a végeredmény, így nagyon sajnáltam, amikor le kellett mosnom. :'(




Hogyan készült?

Természetesen a jó öreg díszítő szalaggal. :):):) Szokásomhoz híven először alaplakkoztam (Eveline 8 in 1), majd egy közepesen vastag réteg következett a fehér lakkból (Essence Wild White Ways). Az így kapott fehér alapot fedőlakkal rögzítettem (China Glaze Everglaze Active Top Coat). Ezután díszítő szalag darabkákkal jelöltem ki a csúcsos formát, majd a megfelelő területet a piros lakkal festettem be (Essie Fishnet Stocking). Minden körmömön közvetlenül a piros lakk felvitele után lehúztam a csíkokat, így szép, éles vonalakat kaptam.


Hagytam a piros lakkot száradni egy 10 percig, majd egy vastag pöttyözővel a piros és fehér színek határvonalán meghúztam az ezüst glitteres díszítés vonalát (OPI It's Frosty Outside). A végeredmény újabb réteg fedőlakkot kapott.



Remélem, tetszik a mai manikűr! ^.^
Ti már próbálkoztatok korábban hétköznapibb manikűrök "karácsonyiasításával"? :)

Jó készülődést kívánok holnapra:

ZsebBoszi

Ui.: Mindenképpen nézzétek meg azt is, hogy a többiek hogyan merítettek ihletet karácsonyi manikűrjeikhez:

34 megjegyzés:

  1. Szépséges, igényes! Boldog Karit Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Boldog volt, remélem a Tiéd is! ^.^

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, igazi ünnepi manikűr, mindenféle giccs nélkül :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett és olyan jó ez a kis Mikulásos hangulat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) A hangulat nekem is abszolút megvolt, sajnáltam is, amikor le kellett mosni... :( ... :)

      Törlés
  4. Olyan lett, mint egy-egy mikulás-sapka, nagyon bejön, eszembe nem jutott volna, szuper ötlet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésed! ^.^

      Törlés
  5. Hú, nagyon szép lett! Szeretem az ilyen letisztult manikűröket :)

    VálaszTörlés
  6. Mennyire szép lett! A levadászott mani azon kevesek közé tartozik, amit le akartam szedni a blogról, annyira nem voltam megelégedve vele... Nagyon tetszik az újraértelmezésed:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, milyen jó, hogy nem tetted, én megláttam benne a szépséget! :) Nagyon-nagyon örülök, hogy tetszik az újraalkotott verzió! ^.^

      Törlés
  7. Nagyon tetszik, tényleg igazi karácsonyi hangulata van! (-:

    VálaszTörlés
  8. tényleg nagyon ünnepi lett : )

    VálaszTörlés
  9. Ó, instant karácsony! *.* Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  10. Ez ismét gyönyörű lett és nagyon elegáns! Én is sajnáltam volna lemosni!

    VálaszTörlés
  11. Szuperül néz ki, egyszerű és mégis milyen ötletes :)

    VálaszTörlés
  12. Válaszok
    1. Köszi! Hátsó szándékom volt egy kis Miki-hangulat teremtése. Örülök, hogy ezek szerint sikerült! :)

      Törlés