Kihívás ★ Körmös technikák - 4. Needle marble

, , 22 komment
Halihó!

Két héttel ezelőtt már érintettük a water marble témakörét, és azt, hogy bizony nem egy egyszerű technika. Ma a needle / drag / dry marble technika került terítékre, ami lényegében ugyanaz, csak éppen víz nélkül. :D Ettől nem feltétlenül mondanám sokkal egyszerűbbnek, sőt, a technika elsajátítása újabb nehézségeket vet fel... :):):)


Hogy mi is ez a dry marble techinka, és hogy hogyan sikerült megszelídítenem, az alább kiderül! ;)


Prológus

Azon kívül, hogy ezek a körmös kihívások szuper hatással vannak a kreativitásomra, azt szeretem bennük a legjobban, hogy ürügyként használhatom őket (magam előtt :D), hogy újabb lakkokkal gazdagítsam a gyűjteményt. :D Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én legszívesebben a szivárvány létező összes színéből tartanék itthon egy krém lakkot... Persze a vadabb színekről mindig lebeszélem magam, mondván, hogy úgysem fogom hordani - aztán jönnek a kihívások... :) A mai darabot, a Barry M Slip Streamjét egyébként kétség kívül hordani fogom még, mert jól beleillik a lila-piros-bogyós repertoáromba. ;)


A manikűr

Az úgy volt, hogy rám jött, hogy nekem lilát kell sárgával kombinálni. Aztán amikor megláttam a Slip Streamet, tudtam, hogy ő lesz a páros egyik tagja. Nagyon szerettem volna, ha a Barry M Mustard lenne a párja (mert ezzel az ürüggyel azt is megvehettem volna :D), de amikor a boltban összepárosítottam a lila lakkot más sárgákkal, "sajnos" a Barry M Mangóval nézett ki a legjobban, mely már becses kollekcióm részét képezi. Innen már csak a mintát kellett megálmodni. Hamar eldőlt, hogy cuki szivecskék lesznek. :)




Hogyan készült?

A manikűrt másfélszer készítettem el. :D Ez azt jelenti, hogy elkészítettem mindkét kezemre, és tetszett is, de nem annyira, hogy le is fotózzam. Ezért pár napig viseltem a manikűrt, majd amikor a lemosásra került a sor, akkor a jobb kezemen újraalkottam, és elhatároztam, hogy tökéletes lesz. :D Rátok bízom annak eldöntését, hogy ez mennyiben valósult meg. :D


A manikűrt persze a szokásos alaplakkozással kezdtem (Eveline 8in1), majd jött maga a dry marble. Ehhez először is a lila lakkból (Barry M Slip Stream) felvittem egy indokolatlanul (hihetetlenül de bazira) vastag réteget. Majd szinte azonnal egy nagyfejű pöttyözővel belepöttyintettem 3 cseppet a narancssárga festékből (Barry M Mango). Fontos, hogy a cseppek kellően nagyok legyenek, különben eltűnhetnek a következő lépésnél (megtörtént eset :D).


Ezután felkaptam a legvékonyabb ecsetem, és egy nagyon-nagyon finom, de viszonylag gyors mozdulattal végighúztam az ecset hegyét a pöttyök közepén, ahogy azt ebben a videóban is láthatjátok. Ahogy a technika neve mondja "needle marble", azaz tűvel is megtehetjük mindezt, de én az ecset hegyével sokkal finomabban tudtam dolgozni. (Ha nem vagyunk elég finomak, a minta elveszítheti a szívecske jellegét, és könnyen két sovány kis "levélke" maradhat belőle.) Ezután hagytam egy kis száradási időt a Nagy Műnek, és végül fedőlakkal (China Glaze Everglaze Active Top Coat) zártam a manikűrt. :)



Próbálkoztatok már hasonló manikűrrel?
Kipróbáljátok ezt a technikát? :)

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi

Ui.: Ne hagyjátok ki a többiek needle marble manikűrjeit sem, és ha ti is szeretnétek részt venni a kihívásban, nézzetek be Timihez!


Ui.2.: Jelenleg blogtávolban vagyok, de amint tudok, válaszolok a kommentjeitekre! ^.^

22 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!! Hát sajnos valóban el kell sajátítani ezt a technikát is.. (magamra értem, nekem nem lett túl szuper) :D A Tied igen, a színei is kedvencek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban rá kell érezni! Szerintem a te manikűröd is klassz, mint egy absztrakt festmény! :) Nagyon örülök, hogy tetszenek a színek, köszönöm szépen! ^.^

      Törlés
  2. Nagyon szép, érdekes a két szín együtt. Tetszik kifejezetten :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos lett. :)
    És már megint azonosak a színek, ez már komolyan hihetetlen. :D

    VálaszTörlés
  4. A Mangó nagyon szép! Bírom ezeket a szemléletes leírásokat, kezdőknek is meghozod a kedvét a lakkozáshoz :) Csinos ez a mani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem is, hogy meghozom az olvasóim kedvét a lakkozáshoz és a díszítéshez, mert nagyon jó móka! :) Örülök, hogy tetszik a manikűr, köszönöm! :)

      Törlés
  5. Nagyon jó! Annyira édes és látványos :)

    VálaszTörlés
  6. Furcsa színkombináció,de nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádok kísérletezni a színekkel! Örülök, hogy ez ebben a maniban szerinted is jól sikerült! :) Köszi!

      Törlés
  7. Nagyon jó kis duó a lila a naranccsal :)

    VálaszTörlés
  8. Hát én ezt imádom :) Szuperek a színek, mutatós az összhatás, csillagos 5-ös :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy elnyerte a tetszésed! ^.^ A csillagos 5-öst már be is írtam a nail art ellenőrzőmbe! :D

      Törlés
  9. Jó lett a mani! Tényleg passzol egymáshoz ez a két szín!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Magam is büszke vagyok erre a színpárosra, szívesen is viseltem! ^.^

      Törlés
  10. Szuper ez a két szín együtt! :D Másnál is láttam pont ebben a fordulóban és ott is nagyon tetszett. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm neked is! Igen, Mátkával nagyon egy rugóra jár az agyunk! :D

      Törlés