BosziTeszt ★ Benefit Roller Lash - Göndör szempillák szempilla-göndörítő nélkül!

, , 8 komment
Sziasztok!

Benefit legújabb szempillaspirálja, a Roller Lash a beauty világában igen pozitív fogadtatásnak örvend, ezért úgy gondoltam, hogy a Boszisminktár sem maradhat híján ennek a kis csodának. Az Ebayről sikerült is hozzájutnom az utazó méretű kiadáshoz. Mivel egy ideje már próbálgatom a kicsikét, elegendő tapasztalat gyűlt össze egy teszthez, melyet ma nagy örömmel osztok meg veletek. :)


Tényleg működik ez a szempillaspirál? Alább kiderül! :)

Prológus

Eredetileg nem terveztem újabb szempillaspirált vásárolni, de a nyereményjáték kapcsán végzett olvasói közvéleménykutatásból kiderült, hogy szívesen látnátok szempillaspirál teszteket. Amikor láttam, hogy Réka "valami nagyon jó"-t kért, be is támadtam az Ebayt Roller Lash után kutatva. :) Így tudtam meg, hogy a UK ELLE márciusi számához egy utazó méretű változat járt ajándékba. A sok skót persze hatalmas üzleti lehetőséget látott a dologban, és elárasztották vele az egész brit Ebayt.  :D Harmadik nekifutásra sikerült is leütnöm egyet, mely így ma posztunk főszereplője lehet. :)


A külcsíny

Ez az aprócska szempillaspirál (mindösszesen 3 g) tetszetős csomagolást kapott, ami nem sokban különbözik nagy testvére megjelenésétől. A tubus a kicsi és a nagy kiszerelés esetében is ugyanaz: minimalista fekete műanyag, rózsaszín felirattal. A kupaknál van csak lényeges eltérés. Míg az eredeti dizájnban a rózsaszín kupak egy hajcsavaró formáját idézi, addig az utazó méretnél egy egyszerűbb, fényes rózsaszín (rózsaarany?) kupakot kapunk. Bevallom, ez az utóbbi megoldás nekem jobban tetszik, szerintem letisztutabb és elegánsabb az összkép. :)


A picur...

... és a Nagytesó - forrás: Boots

A kefe műanyag, és ránézésre hozza a mostanában oly divatos íves formát (pl. Maybelline Lash Sensational vagy Rimmel Xx-Treme, de az Essence Lash Princess keféje is hajlított). A kefe fogacskái is hasonlóan helyezkednek el, mint a Lash Sensational kefén: a belső egyenes oldalon az apróbb fogacskák sűrűbben állnak, míg az íves külső felén a nagyobbak ritkásabban helyezkednek el. Felmerül a kérdés, hogy ez vajon miben tud többet társainál, és a márka honlapján erre is választ találunk. Ez az úgynevezett, forradalmi "Hook 'n' Roll" kefe, mely képes megragadni a pillákat, így garantálva a tökéletes szétválasztást, emelést és göndörítést. 



Bevetésen

A spirál csakugyan szépen szétválaszt, csomósodásnak nyomát sem lehet látni, tényleg mintha érezném, hogy a spirál apró kis fogai finoman megragadnák a pillákat, és végigsiklanának rajtuk. Emellett a termék hosszabít, és ahogy ígéri, meg is emeli a pillasort. Az alábbi fotókon használtam szempilla-göndörítőt spirálozás előtt, de kipróbáltam göndörítés nélkül is, és a végeredmény majdhogynem ugyanilyen volt. Tehát a Roller Lash mellett akár el is hagyhatjuk a szempillagöndörítőnket! Fontos még hozzátenni, hogy az alábbi eredményt mindössze egy réteggel értem el.


A formula, ahogy ígéri, valóban megtartja a szempillák göndörségét a nap végéig, és emellett kellően sötét pillákat varázsol, sőt, festékpotyogástól sem kell tartanunk a viselete közben. Azonban a festéknek vannak gyengepontjai is. Egyrészt rendkívül megkeményíti a szempillákat a viseletkor. Bár lemosásnál nem tapasztaltam, hogy ez a pillák hullásához, esetleg töredezéséhez vezetne, azért bennem van a félsz, hogy a megkényedett szempillák törékenyebbek is. Éppen ezért óvatosan közelítek hozzájuk a vattakoronggal. Itt megjegyezném, hogy a lemosásához kell egy kis türelem, de egy kis odafigyeléssel a festék nyomtalanul eltávolítható.


A másik kevésbé szerencsés tulajdonsága a terméknek, hogy a nedvességet elég rosszul bírja - ami a UK-ban azért valljuk be, nem túl előnyös. :D Párás időben hajlamos lekúszni az alsó szempillasor alá. Talán ezzel a tulajdonságával van összefüggésben (és az olajos szemhéjammal), talán csak az én félig-meddig rejtett szemhéjammal (a hosszúra spirálozott pillák elérik a szemöldöksontomat), hogy előszeretettel maszatolja össze a szemöldökcsontomat. Ez nagyrészt kivédhető, ha extra mennyiségű mattító púdert viszünk fel az érintett területre - ezt érdemes ellenőrizni a nap folyamán, mert ha átfényesedik a púder, a fekete maszat így is megjelenhet!

Végül még két fotó - itt a spirált két rétegben viselem a drámai hatás kedvéért (ami egyébként még jobban keményíti a pillákat), a felső szempillasoromnál barna szemceruzával képeztem egy füstös vonalat, és a felső vízvonalam fekete ceruzával húztam ki.


Művészkedés: ON. :D


Összegzés

Mindenképpen örülök neki, hogy a Roller Lasht lehetőségem nyílt kipróbálni, hiszen nagyon szép pillákat varázsol, szépen megnyitja a tekintet. Használata mellett a szempilla-göndörítő elhagyható, ráadásul a pillák ívét a nap végéig megtartja. Egyetlen gond vele, hogy a nedvesség hatására könnyen elmozdul a pillákról - az alsó szempillasor alá vagy a szemöldökcsontra. 

Hogy érdemes-e beszerezni? Ha valaki nem szeret szempillát göndöríteni, azt mondanám, ez a termék egy próbát megér (ha a pénztárcánk engedi!), egyébként viszont úgy gondolom, hogy drogériás spirálokkal el lehet érni ugyanezt a hatást, példának okáért a Maybelline Lash Sensationallal is (ami esetemben a szemöldökcsontom sem keni össze), melyről korábban már olvashattatok tesztet a blogon.

Ár: £3.20-ért ütöttem le Ebay-en ezt a kis kiszerelésű változatot (3 g), £19.50 a teljes kiszerelésű termék (8.5 g).
Elérhető Magyarországon: Nem tudok róla. Ebay-en érdemes próbálkozni.
ZsebBoszi Index: 4/5


Próbáltatok már Benefit termékeket?
Nektek mi a kedvenc szempillaspirálotok? 

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi 

Ui.: A spiráltesztek ezzel még nem értek véget!!! Hamarosan jelentkezem egy az otthoni drogériákban kapható, új, pénztárcabarátabb szempillaspirál tesztjével! ;)

8 megjegyzés:

  1. Nos, én is úgy vagyok ezzel, hogy a drogériás spiráloknál megtaláltam a kedvenceimet, és igaz nem sok high end spirált használtam még. egyik se volt egy nagy was ist das. :-) Ettől függetlenül folyamatosan birizálja a fantáziámat minden új körülhypolt termék, pl ez is. De jelenleg a Better than sex mascara az, ami nagyon :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy örömmel hallom, hogy megtaláltad a kedvenceidet a drogériás spirálok között! :):):) Nálam is abszolút befutó a Lash Sensational és a szívem másik csücske a Max Factor Clump Defy, de engem mindig hajt a felfedezési vágy, ha spirálokról van szó. A Better than Sex az én agyamban is motoz nagyon. :D Ha egyszer találnék egy picúrt abból is...

      Törlés
  2. De jó kis teszt! Köszi! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy elolvastad, és nagyon örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  3. De jó volt erről a spirálról magyar blogon is olvasni! Annyiszor hallottam már róla Angliában élő bloggerektől... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ŐőőŐőőő, nem szeretnék csalódást okozni, de én is egy UK-ben élő blogger vagyok, csak én magyarul írok. :D Nagyon örülök, hogy érdekes olvasnivalóval szolgálhattam! ^.^

      Törlés
  4. Nagyon jó teszt, tetszik a szempilládon is a spriál, lehet, hogy meg is nézem ebayen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :3 Sok sikert a vadászathoz! :) Csak figyelgesd nap közben, hogyha a spirálok hajlamosak felkenődni a szemöldökcsontodra! ;)

      Törlés